Regulamin świadczenia usług psychologicznych

§ I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin niniejszy stanowi wzorzec umowy, która zostaje zawarta między
    Usługodawcą a Klientem. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych
    drogą elektroniczną przez Serwis www.momika.pl, zasady świadczenia tych
    usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą
    elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  3. Usługodawca prowadzi za pośrednictwem Serwisu działalność związaną z
    promocją zdrowia oraz edukacją zdrowotną oraz ochroną zdrowia.
  4. Wszelkie oświadczenia woli i wiedzy składane przez strony wobec siebie
    wymagają dla swej skuteczności odpowiedniego ich dotarcia do strony w taki
    sposób aby mogła zapoznać się z ich treścią, za pośrednictwem serwisu.
  5. Serwis internetowy działający pod adresem www.momika.pl prowadzony jest
    przez Koncept Gabriela Ryske, adres do doręczeń: ul. Przeworska 7/21, 04-382
    Warszawa, NIP: 9731070304, REGON: 385706343, adres poczty elektronicznej
    (e-mail): kontakt@momika.pl, tel. +48 781365705.
  6. Z usług psychologicznych mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do
    czynności prawnych. Możliwość korzystania z usług psychologicznych przez
    osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych uzależniona jest
    od wyrażenia pisemnej zgody przez ich prawnych opiekunów i skutecznego
    doręczenia oryginału tejże zgody Usługodawcy.

§ II. SŁOWNICZEK REGULAMINU

  1. 1. Słowa użyte w niniejszym dokumencie mają takie znaczenie jakie mają potocznie
    w języku polskim, z wyjątkiem poniższych słów, które mają następujące
    znaczenie:
    • Adres e-mail – oznacza adres poczty elektronicznej podany przez Klienta
      w formularzu,
    • Formularz – oznacza formularz rejestracyjny którego wypełnienie jest
      niezbędne celem umożliwienia prawidłowego korzystania z usług
      psychologicznych,
    • Klient – oznacza osobę fizyczną, która korzysta z usług świadczonych
      przez Usługodawcę w ramach serwisu,
    • Konto – oznacza indywidualne konto Klienta wygenerowane poprzez
      prawidłowe wypełnienie formularza, umożliwiające korzystanie z usług
      psychologicznych świadczonych przez Usługodawcę w ramach serwisu,
      obsługiwane tylko i wyłącznie przez Klienta, co do którego zapewnia, że
      nikt inny nie może mieć legalnego dostępu,
    • Cennik – zestawienie cen świadczonych Usług psychologicznych,
      stanowiące element Umowy, zamieszczone w Serwisie;
    • Psycholog – oznacza osobę uprawnioną do wykonywania zawodu
      psychologa na podstawie ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie
      psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2001 r., Nr
      73, poz. 763 ze zm.),
    • Serwis/Portal – oznacza stronę internetową wywoływaną pod adresem
      domeny internetowej www.psychologonline-24.pl, do której ten dysponuje
      stosownym prawem,
    • Polityka Prywatności – dokument udostępniony w Serwisie zawierający
      informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku ze
      świadczeniem usług
    • Umowa – oznacza umowę o świadczenie usług psychologicznych drogą
      elektroniczną,
    • Usługa – oznacza wszelkie usługi świadczone przez Usługodawcę w
      ramach serwisu, a nie będące usługą psychologiczną,
    • Usługa psychologiczna – oznacza usługi psychologiczne świadczone
      przez Usługodawcę w ramach serwisu, polegające w szczególności na
      diagnozie psychologicznej, opiniowaniu, orzekaniu o ile przepisy
      szczególne tak stanowią, psychoterapii, udzielaniu pomocy
      psychologicznej.
    • Usługodawca – oznacza podmiot świadczący usługi i usługi
      psychologiczne zgodnie z obowiązującym prawem,
    • Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej
      bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych
      na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za
      pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z
      kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości
      nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci
      telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo
      telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r., nr 1907 z dalszymi zm.).
    • Newsletter – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na
      subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-
      mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących
      Serwisu.
    • System opinii – Usługa Elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez
      Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii dotyczących przebiegu
      i realizacji świadczonych Konsultacji Internetowych

§ III. USŁUGI

  1. Usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach serwisu mają charakter
    nieodpłatny i odpłatny.
  2. W ramach usług o charakterze nieodpłatnym Klient może uzyskać przede
    wszystkim informacje dotyczące zakresu świadczonych usług i usług
    psychologicznych, form komunikacji, wynagrodzenia i sposobu jego zapłaty.
  3. W ramach usług o charakterze odpłatnym Klient może uzyskać przede wszystkim
    możliwość świadczenia na jego rzecz usług psychologicznych, których
    świadczenie uzależnione jest od uiszczenia stosownego wynagrodzenia zgodnie
    z cennikiem usług.
  4. Usługi płatne dokonywane mogą być za pomocą systemu płatności Payu.
  5. Usługi psychologiczne wykonywane są każdorazowo przez psychologa na
    zasadach określonych w Ustawie o zawodzie psychologa.
  6. Usługi psychologiczne Specjalisty są płatne. Wysokość opłaty ustalana jest
    zgodnie z Cennikiem zamieszczonym w Serwisie.
  7. Usługi psychologiczne wykonywane są na podstawie Umowy z Klientem.
  8. Serwis www.momika.pl oferuje następujące formy usług:
    • konsultacje psychologiczne w formie audio-video indywidualne

§ IV. WARUNKI TECHNICZNE

  1. Na potrzeby świadczenia usługi przez serwis www.momika.pl wymagane jest
    spełnienie minimalnych wymagań technicznych w zakresie sprzętu oraz łącza
    internetowego.
  2. Klient musi posiadać przynajmniej komputer z dwurdzeniowym procesorem o
    częstotliwości 2 GHz lub szybszy.
  3. Klient musi zapewnić przynajmniej połączenie szerokopasmowe z Internetem o
    przepustowości conajmniej 1Mb/S (download/upload) oraz w przypadku
    konsultacji grupowych 1Mb/s (upload) i 2Mb/s (download).
  4. Klient musi posiadać zarejestrowane konto Skype pod adresem:
    http://www.skype.com/pl/ niezbędne do prowadzenia konsultacji video.
  5. Usługodawca zastrzega, iż korzystanie z Usług może wiązać się ze
    standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i
    rekomenduje Użytkownikowi przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu jego
    zminimalizowania.
  6. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to
    możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych
    transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci
    komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich
    utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług
    oferowanych z wykorzystaniem Platformy.

§ V. FORMA ŚWIADCZENIA USŁUG PSYCHOLOGICZNYCH

  1. Świadczenie usług psychologicznych przez Usługodawcę na rzecz Klienta może
    nastąpić poprzez videorozmowę internetową, każdorazowo odbywającą się
    poprzez komunikator Zoom. Czas trwania tej usługi wynosi 50 minut.
  2. Wybór formy świadczenia usług psychologicznych należy do Klienta i następuje
    po jego zarejestrowaniu się na Serwisie www.momika.pl
  3. Klient dokonując wyboru określonej formy świadczenia usług psychologicznych
    potwierdza zapoznanie się z warunkami technicznymi umożliwiającymi
    prawidłowe skorzystanie z wybranej formy komunikacji. Szczegółowe warunki
    techniczne wskazane zostały przez Usługodawcę w opisie poszczególnych form
    komunikacji.
  4. kategorii dotyczącej jego potrzeb, poprzez skorzystanie z Wyszukiwarki
    Psychologów. Następnie spośród udostępnionych przez Serwis Psychologów w
    danej kategorii, wybiera określonego Psychologa oraz formę kontaktu z nim
    przewidzianą indywidualnie przez każdego Psychologa. Serwis udostępnia
    podstawowe dane Psychologa, jego specjalizację, koszt usługi, kalendarz wizyt
    oraz opinie innych Klientów. Koszt usługi jest z góry określony przez Psychologa i
    widoczny na jego profilu.
  5. Jeśli Klient nie zapewni odpowiednich warunków do świadczenia Usługi
    psychologicznej (brak osób trzecich, odpowiednie połączenie internetowe, nie
    bycie pod wpływem substancji odurzających), sesja może zostać przerwana, bez
    zwrotu opłaty za sesję.
  6. Psycholog może odmówić wykonania Usługi psychologicznej jeżeli uzna, że
    forma świadczenia Usługi jest nieadekwatna lub niewystarczająca do
    sygnalizowanego przez Klienta problemu (w szczególności w przypadku istotnych
    zaburzeń, wymagających podjęcia niezwłocznych czynności leczniczych lub
    czynności wymagających kontaktu bezpośredniego).
  7. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i
    dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw
    własności intelektualnej osób trzecich.
  8. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań, które
    mogłyby utrudniać lub zakłócać funkcjonowanie Serwisu oraz działań na szkodę
    Usługodawcy oraz innych podmiotów.

§ VI. ZAWARCIE UMOWY

  1. W celu rozpoczęcia korzystania z usług o charakterze nieodpłatnym przez Klienta
    niezbędne jest jedynie jego wejście na serwis.
  2. W celu rozpoczęcia korzystania z usług o charakterze odpłatnym i usług
    psychologicznych przez Klienta niezbędne jest dokonanie następujących
    czynności:
    a) wejście na serwis
    b) zapoznanie się ze wszystkimi postanowieniami regulaminu,
    c) prawidłowe wypełnienie formularza przez Klienta poprzez podanie
    wymaganych w formularzu prawdziwych danych osobowych, oświadczenie o
    akceptacji regulaminu bez żadnych zastrzeżeń i spełnianiu wymaganych przez
    regulamin warunków – poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza.
    d) zatwierdzenie danych wpisanych w formularzu i wysłanie ich do Usługodawcy
    w celu przetworzenia.
  3. Dokonanie powyższych czynności przez Klienta umożliwi Usługodawcy
    utworzenie w ramach serwisu konta zgodnie z danymi podanymi w formularzu.
    Usługodawca może odmówić utworzenia konta o określonej nazwie jeżeli jest ona
    już wykorzystywana przez inny podmiot w ramach serwisu, sprzeczna z prawem
    lub narusza uzasadnione interesy Usługodawcy.
  4. Utworzenie konta Klienta powoduje uzyskanie przez niego w szczególności
    możliwość rezerwacji spotkań, opłacenia usług psychologicznych, zakupu
    odpłatnych ebooków, składania i otrzymywania oświadczeń woli i wiedzy.
  5. Umowa, w ramach której świadczone będą usługi o charakterze odpłatnym i
    usługi psychologiczne zostaje zawarta z chwilą podjęcia przez Klienta czynności
    powodującej wybór usługi lub usługi psychologicznej oferowanej przez
    Usługodawcę, która ma zostać świadczona na jego rzecz.
  6. Zawarcie umowy, w ramach której będą świadczone usługi psychologiczne jest
    równoznaczne z wyrażeniem przez Klienta jako podmiotu diagnozowania i
    oddziaływania psychologicznego zgody na świadczenie tych usług.
  7. Przełożenie terminu wizyty w formie wideorozmowy jest możliwe na 72 godziny
    przed rozpoczynającą się wizytą. Po tym czasie nie ma możliwości przełożenia
    terminu.
  8. Klientowi, który nie pojawił się na videorozmowie bez uprzedniego jej odwołania z
    zachowaniem minimalnego czasu, nie przysługuje zwrot kosztów.
  9. Powyższe postanowienia nie wyłączają stosowania § I ust. 3 regulaminu.

§ VII. WYNAGRODZENIE I SPOSÓB JEGO UISZCZENIA

  1. Wynagrodzenie za usługi i usługi psychologiczne jest wynagrodzeniem umownym
    i nie zawiera podatku od towarów i usług.
  2. Klient z chwilą podjęcia czynności powodującej wybór usługi lub usługi
    psychologicznej, która ma zostać świadczona na jego rzecz zobowiązany jest do
    uiszczenia stosownego wynagrodzenia.
  3. Wynagrodzenie za usługę lub usługę psychologiczną jest uiszczana za pomocą
    kanału płatności PayU dostępnego za pośrednictwem serwisu.
  4. Wysokość wynagrodzenia za usługę psychologiczną została podana w cenniku
    usług umieszczonym w serwisie.
  5. Klient zobowiązuje się do uiszczenie wynagrodzenia niezwłocznie. W każdym
    przypadku wynagrodzenie winno zostać uiszczone przed rozpoczęciem
    świadczenia usługi psychologicznej przez Usługodawcę.
  6. Brak uiszczenia wynagrodzenia w odpowiedniej wysokości lub terminie powoduje,
    że Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usługi psychologicznej na rzecz
    Klienta w ramach zawartej umowy.
  7. Wynagrodzenie uznaje się za uiszczone w momencie uznania rachunku
    bankowego Usługodawcy.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo stosowania rabatów w wybranych przez
    niego okresach i w stosunku do określonych grup podmiotów.
  9. Usługodawca wystawi na żądanie Klienta rachunek, po wcześniejszym
    przekazaniu przez Klienta danych niezbędnych do jego wystawienia. Możliwe jest
    to tylko i wyłącznie w dniu dokonywania zamówienia usługi.
  10. W przypadku nieobecności klienta przez pierwsze 15 minut spotkania Psycholog
    ma prawo anulować spotkanie a klientowi nie przysługuje wówczas zwrot
    pieniędzy za spotkanie.
  11. Na życzenie Klienta Serwis wystawi fakturę obejmującą uiszczone wynagrodzenie
    za usługę. Klient chcący otrzymać taki dokument zobowiązany jest przesłać e-
    mailem na adres kontakt@momika.pl dane niezbędne do jego wystawienia: imię i
    nazwisko, adres oraz NIP. Chęć otrzymania faktury powinna być złożona
    najpóźniej w dniu zawarcia Umowy. Faktura będzie wysłana Klientowi
    automatycznie drogą elektroniczną po zaksięgowaniu płatności. Faktury nie są
    wystawiane po zakończeniu miesiąca księgowego.

§ VIII. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

  1. Usługodawca:
    • w zależności od charakteru zawartej umowy zobowiązuje się świadczyć na
      rzecz Klienta usługi i usługi psychologicznej zgodnie z jej treścią i
      postanowieniami regulaminu.
    • zobowiązuje się zachować w tajemnicy informacje związane z Klientem, a
      uzyskane w ramach umowy, w szczególności w zakresie świadczenia
      usług psychologicznych, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.
      Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony w czasie.
    • kieruje się polityką ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z 1997r.
    • ponosi odpowiedzialność za niewykonanie i nienależyte wykonanie
      umowy, chyba że jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest
      spowodowane działaniem lub zaniechaniem Klienta, działaniem lub
      zaniechaniem osób trzecich lub działaniem siły wyższej.
    • może odstąpić od umowy, zgodnie z postanowieniami regulaminu.
    • w ramach zawartej umowy nie ma obowiązku świadczenia usług o
      charakterze odpłatnym, w tym w szczególności usług psychologicznych w
      przypadku braku dokonania przez Klienta zapłaty wynagrodzenia.
    • w ramach zawartej umowy ma prawo do zaprzestania świadczenia usług i
      usług psychologicznych w przypadku przekazywania przez Klienta treści o
      charakterze bezprawnym lub obraźliwym.
    • ma prawo do zawieszenia funkcjonowania serwisu w przypadku bieżącej
      obsługi i konserwacji serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych z
      nim związanych.
    • ma prawo do zablokowania konta Klienta, który łamie którekolwiek z
      postanowień regulaminu lub przepisów prawa.
    • ma prawo do zmiany postanowień regulaminu, a które to zmiany będą
      obowiązywały po 14 dniach od momentu ich umieszczenia w serwisie.
  2. Klient:
    • ma prawo do świadczenia na swoją rzecz usług psychologicznych zgodnie
      umową i postanowieniami regulaminu.
    • może złożyć reklamację, zgodnie z postanowieniami regulaminu.
    • ma prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z postanowieniami
      regulaminu.
    • ma prawo i obowiązek kontroli, zmiany i żądania usunięcia danych
      przekazanych przez niego Usługodawcy.
    • w przypadku zablokowania konta przez Usługodawcę nie może dokonać
      ponownego jego założenia bez uzyskania zgody Usługodawcy w formie
      pisemnej.
    • ma obowiązek nieudostępniania konta innym podmiotom bez uzyskania
      zgody Usługodawcy w formie pisemnej.
    • ponosi odpowiedzialność za efekty terapii z psychologiem
    • zobowiązuje się do niewykorzystywania w jakikolwiek sposób informacji
      uzyskanych w ramach umowy bez uzyskania zgody Usługodawcy w formie
      pisemnej.
  3. Wypełnienie przez Klienta formularza celem utworzenia konta jest równoznaczne
    z wyrażeniem przez niego zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych
    osobowych podanych w formularzu.

§IX. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez
    Usługodawcę, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i przesłana
    na adres Usługodawcy bądź mailowo na adres kontakt@momika.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać przede wszystkim wskazanie danych
    umożliwiających identyfikację umowy i Klienta będącego jej stroną oraz
    wszelkie okoliczności podnoszone w związku z niewykonaniem lub
    nienależytym wykonaniem umowy przez Usługodawcę.
  4. Reklamacja powinna zostać wniesiona niezwłocznie nie później jednak niż
    w terminie 14 dni od daty zaistnienia okoliczności powodujących
    niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Usługodawcę.
  5. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi niezwłocznie po jej
    doręczeniu w formie pisemnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od
    daty jej doręczenia
  6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji w przedmiocie niewykonania
    lub nienależytego wykonania umowy Klient może dochodzić roszczeń na
    drodze postępowania sądowego.

§ X. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Każdej ze stron umowy przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo to wykonywane jest przez złożenia stosownego oświadczenia drugiej
    stronie.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby
    druga strona mogła się z nim zapoznać nie później niż 72 godziny przed
    terminem rozpoczęcia wykonywania umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy w okresie krótszym niż 72 godziny klientowi
    nie przysługuje zwrot pieniędzy za usługę psychologiczną.

§ XI.  OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. W celu skorzystania z usług niezbędne jest przekazanie przez Klienta jego
    danych osobowych w postaci adresu email, a także ewentualnie innych danych
    osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania Usługi.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji
    celów, dla których są przetwarzane.
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klienta przedstawione
    zostały w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej Serwisu.

§ XII.  NEWSLETTER

  1. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Portal na rzecz
    Klienta, który wyrazi na to zgodę.
  2. Subskrypcja Newslettera następuje poprzez wypełnienie przez Klienta
    odpowiedniego formularza dostępnego na Portalu, po podaniu przez Klienta
    adresu e-mail i uaktywnieniu przycisku „SUBSKRYBUJ”.
  3. Aktywowanie przycisku „SUBSKRYBUJ”, jest równoznaczne z zawarciem umowy
    pomiędzy Klientem a Portalem o świadczeniu usługi Newslettera na czas
    nieoznaczony.
  4. Umowa o świadczenie usługi Newslettera może być w każdej chwili rozwiązana
    poprzez wysłanie przez Klienta oświadczenia o rezygnacji z subskrypcji
    Newslettera na adres poprzez odpowiedni link znajdujący się w stopce każdej
    wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.

§ XIII.  WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem
    www.momika.pl, w tym nazwa Serwisu, jego funkcjonalności, wygląd graficzny,
    logotypy, elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów (tzw. "layout"),
    znaki towarowe  oraz baza wiedzy dostępna na stronie, korzystają z ochrony
    prawno-autorskiej i (z wyjątkiem elementów wykorzystywanych na zasadach
    licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością
    Koncept Gabriela Ryske NIP: 9731070304, ul. Przeworska 7/21 Warszawa. Klient
    ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą
    następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.momika.pl, bez zgody
    Portalu.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody
    Portalu, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość
    strony www.momika.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego
    Portalowi i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

§ XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia umieszczenia go w serwisie i stanowi integralną
    cześć umowy zawieranej z Klientem.
  2. Momika.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym terminie, w
    dowolnym zakresie i bez obowiązku informowania o tym Użytkowników Serwisu.
  3. W każdym wypadku, a w szczególności jeżeli Klientem jest podmiot zagraniczny,
    prawem umowy jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej, a do rozpatrywania
    wszelkich sporów związanych z umową i regulaminem pomiędzy Usługodawcą a
    Klientem są sądy Rzeczypospolitej Polskiej. Przyjmuje się, że umowa zawarta
    została w miejscu siedziby przedsiębiorstwa Usługodawcy, tj. w Rzeszowie.
  4. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami umowy i regulaminem mają
    zastosowanie w szczególności przepisy:
    a) ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie
    zawodowym psychologów (Dz.U.2001.73.763 z zm.),
    b) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    (Dz.U.2002.144.1204 z zm.),
    c) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 z zm.)